چگونگی فعال کردن کلیه آسیب دیده و جلوگیری از دیالیز برای بیماران مبتلا به ESRD
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونگی فعال کردن کلیه آسیب دیده و جلوگیری از دیالیز برای بیماران مبتلا به ESRD

چگونه به فعال کلیه آسیب دیده و جلوگیری از دیالیز برای بیماران مبتلا به ESRD؟ شما می دانید، پایان مرحله بیماری کلیوی مرحله جدی ترین بیماری های کلیوی است، و در آن مرحله کلیه به طور جدی آسیب دیده است. و دیالیز و پیوند کلیه دو از درمان های متداول توسط بیماران مبتلا به ESRD در نظر گرفته است. در حالی که، هیچ کس مایل به انجام دیالیز و پیوند کلیه وجود دارد.
چرا بیماران مبتلا به ESRD نمی خواهید به دیالیز؟
شما ممکن است تعجب که چرا اکثر بیماران کلیوی نمی خواهید به انجام دیالیز. اگر شما مقاله زیر، شما ممکن است به دلایل مطمئن شوید. به آن نیاز دارد سه یا چهار ساعت برای بیماران مبتلا به ESRD به انجام دیالیز در هر زمان. و دیالیز همیشه به ارمغان می آورد بسیاری از اثرات دردناک سمت به آنها، از جمله استفراغ، فشار خون پایین، گرفتگی عضلانی، تب و غیره، که باعث تشدید درد بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی است. و همچنین، من متاسفم برای شما دیالیز به می توانید کلیه آسیب دیده فعال نیست، ممکن است به تدریج بدتر می شود. فرم که، شما می توانید مطمئن شوید که چرا بیماران مبتلا به ESRD مایل به انجام دیالیز است.
درمان جایگزین برای بیماران مبتلا به ESRD به فعال شدن کلیه آسیب دیده و جلوگیری از دیالیز
سلول های بنیادی درمان یکی از درمان های پیشرفته ترین در برخورد با ESRD است. سلول های بنیادی سلول های پرتوان با قدرت قوی برای فعال شدن کلیه آسیب دیده است. آنها سلول های جدید و نابالغ که یک مقدار زیادی از بافت های مختلف پتانسیل ها و اندام می باشد. سلول های بنیادی خاص می تواند به بدن بیماران مبتلا به ESRD تزریق، پس از آن توانایی خود شفا فعال می شود و سلول های بیماری کنترل شود خواهد شد. سپس تعداد سلول های طبیعی افزایش خواهد یافت زیادی و در همان زمان، کیفیت سلول های بهبود خواهد شد، TOO. در این روش درمانی می تواند به شکل ریشه ESRD درمان، به طوری که بیمارانی که آن اعمال می شود لازم نیست برای انجام دیالیز هر بیشتر.
اگر شما علاقه مند در درمان ما و یا می خواهید برای جلوگیری از دیالیز، شما می توانید ایمیل به ما ارسال کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: